Best Day :) #This Week


Eheee Readers :D Harini pagi pagi lagi dah bangun wish my cousin birthday :D #HB Abin :D Pastu mama suruh mandi then siap . Rupa-rupanya nak pegi Angsana sbb ade "Pesta Buku" Yeayy ! Excited boleh ? bila dah smpai je tetiba tgok tkde lah bnyak buku kan -.- #Ecehh , berpuluh buku jugak aku beli XD Then malam ni Mia Sara & ramai lagi artis nak dtg Angsana sempena Filem Festival #Untunglah sape pegi -.-  Okay , then I realize that harini bnyak belanja -.- Buku-2 ni smua harga Rm 100+  Then mama ajak pegi Elianto kena bayar Rm 500+ Then rest dkat Coffe Bean Rm 50+ . Then pegi CS sbb nk beli battery camera dgan speedlite dgan mp3 Rm 1000+ Then makan lagi Rm 70+  Then bapak aku yg meriah . CD dia je Rm 500+ CD adik aku Rm 110+ Mak aku pnya CD Rm 210+ . Hmmm , memang best baba kena bayar  . Tak mcm rugi pulak kan harini ? -.- 
Belanja besar harini . Kesian bapak aku :')